Nova oferta formativa octubre 2018

Nova oferta formativa octubre 2018

Després de les vacances d’estiu torna la formació de l’AEES Dincat. Durant el mes d’octubre s’han organitzat diferents cursos que tracten matèries de l’àmbit assistencial.

ÀMBIT ASSISTENCIAL

Trastorns de conducta en persones amb discapacitat intel·lectual: l’objectiu del curs és aprofundir en el concepte de trastorns de conducta i facilitar eines per a la seva detecció i abordatge. Més informació.

Curs per a professionals d’atenció directa del servei de suport a l’autonomia a la pròpia llar: amb aquesta formació els professionals dels serveis de suport a l’autonomia a la pròpia llar coneixeran les habilitats bàsiques necessàries per donar suport a les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament que viuen de manera independent per millorar la seva qualitat de vida. Més informació.

La gestió intel·ligent de persones i situacions difícils: els assistents a aquest curs rebran una sèrie de coneixements i continguts pràctics i transversals que els permetran millorar la gestió de persones i de situacions difícils. Més informació.

Gestió de grups d’ajuda mútua (GAM) i de suport social (GSS): aquesta formació s’adreça a personal tècnic de les entitats amb interès pel treball grupal i amb voluntat d’actualitzar coneixements, crear i/o gestionar un grup d’ajuda mútua o de suport social a la seva entitat. Més informació.

Programa modular. Diàlegs, entorns, possibilitats (PCP i accions orientades a la comunitat): aquest programa integra quatre mòduls que es poden cursar d’acord a les necessitats de cada entitat. L’objectiu és oferir una proposta formativa transversal que contribueixi a avançar cap a serveis més personalitzats i flexibles, més accessibles, més centrats en la persona i en el seu entorn natural. Més informació. 

Programa d’educació sexoafectiva: els temes tractats en aquesta formació es preparen amb la finalitat de donar eines als assistents que presten suport i formació de persones amb discapacitat intel·lectual. Més informació.

Robòtica i programació: l’objectiu de la formació és apropar als docents a la robòtica educativa, conèixer les eines de programació i robòtica disponibles, crear continguts i activitats per a treballar amb robots a l’aula, adaptar materials i activitats als diferents nivells d’alumnes… Més informació.

Suport conductual positiu: formació que es centra en els valors i les pràctiques del suport conductual positiu per a professionals d’atenció directa i personal tècnic i supervisor que donen suport a persones amb DID en diferents tipus de serveis: residencials, ocupacionals, escolars… Més informació.

Dispositius mòbils i tablets en el context educatiu: amb aquesta formació els assistents podran aprendre estratègies i aplicacions per desenvolupar la comunicació a les aules mitjançant dispositius mòbils i tablets. Més informació.

Estimulació sensorial. Sales multisensorials i espais snoezelen: l’objectiu principal del curs és oferir als professionals d’atenció directa a persones amb discapacitat, recursos materials nous per ajudar al seu tractament i estimulació. Més informació.